Vraag + Antwoord

In de afgelopen jaren hebben we via de site vele vragen beantwoord. De meest voorkomende vragen hebben we nu verzameld en kun je op deze pagina terug vinden. Staat je vraag er niet bij, neem dan gerust contact met ons op om jouw eigen vraag te stellen.

Corona

Is er bij jullie ook een coronacheck?
Zijn jullie zelf ook getest?
Ik heb kaarten gekocht, maar heb Covid. Krijg ik mijn geld terug?

Bestelling plaatsen

Hoe gaat het bestellen in z’n werk?
Ik bestel liever niet via internet, kant het ook anders?
Waarom hebben jullie mijn gegevens nodig?
Wat gebeurt er met mijn gegevens?
Op welke manieren kan ik allemaal betalen?
Kan ik bij mijn bank iDeal gebruiken?
Wanneer worden mijn kaartjes opgestuurd?
Worden er transactiekosten berekend?
Worden er verzendkosten berekend?
Wat betekent het veld ‘extra kosten’?

Show niet beschikbaar / reserveren stopgezet

Het online reserveren is gestopt! Kan ik nog kaartjes kopen?
Het online reserveren is gestopt! Krijg ik mijn bestelde kaartjes nog?
De show is niet (meer) beschikbaar! Wat betekent dat?
De show is niet (meer) beschikbaar! Krijg ik mijn bestelde kaartjes nog?

Shows

Hoe lang duurt een show ongeveer?
Hoe kom ik bij Het Hoftheater in Raalte?
Werken jullie dit jaar met vaste zitplaatsen?

Overige vragen

Wie moeten er een kaartje kopen?
Hanteren jullie een leeftijdsgrens?
Ik heb kaartjes gekocht maar kan eigenlijk toch niet. Krijg ik mijn geld terug?
Mijn vraag staat hier niet bij!
Hoe kan ik contact opnemen?